keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Viime aikojen puuhasteluja

Huh mikä syksy! Ikinä ei oo aika lentänyt näin nopeasti, kohta alkaa toivon mukaan jo talvi ja pääsee hiihtämään. Joulupukilta on jo toivottu uudet luisteluun sopivat sukset ja olen lenkeillä koittanut muistutella koiria suunta-yms. käskyistä. Can't wait! :D

Mitäs kuulumisia tässä olisi... No TopTeam-tulokset tulivat ja me oltaisiin päästy joukkueeseen 6. varasijalle. Ihan hyvin kait, mutta harmitti aika paljon :/ Ei otettu paikkaa vastaan ja hain sitten toiseen valmennusrenkaaseen, Next Level Agility Teamiin, jonne päästiin!! Tämä valmennusrengas kuulostaa oikeastaan paremmalta kuin TopTeam, vaikka tuleekin aika kalliiksi. 7 treeniviikonloppua, 5 Turussa ja 2 Oulussa, kouluttajina Janita Leinonen, Jaakko Suoknuuti, Mikko Aaltonen ja Mari Kaplas! Agilityn lisäksi siellä on mm. meille ohjaajille kunto/juoksemis-jne. valmennusta ja henkistä valmennusta. Ihan mahtavaa, eka leiri on heti uudenvuoden alla!

Ollaan pääasiassa treenattu agia, olen ottanut vaihtelevasti Dantea ja Dracua Hakkilan hallin treeneihin ja käynyt n. kerran viikossa omalla kentällä vielä treenaamassa. Kaksi viikkoa sitten Dracu hyppäsi todella huonosti yhden riman yli ja rysäytti siihen päälle. Ontui vasenta takajalkaa muutaman askeleen, mutta taidettiin selvitä säikähdyksellä. Kelien kylmentyessä Dracun leikattu jalka saattaa hiukan muutenkin oireilla, kuulemma aika yleistä koska siellä on se metallijuttu ja se kylmenee? En oo ihan varma mikä se syy on, mutta tällaisia kokemuksia olen kuullut. Muuten koirat on olleet oikein terveitä ja iloisia.

Mulla on päivät ollut kyllä niin täynnä kaikenlaista, ei kerkeä vajota kaamosmasennukseen kun ei istahda hetkeksikään alas ;) Hirmuisesti duunia jonka lisäksi olen aivan koukuttunut liikuntaan. Olen nyt koko syksyn käynyt treenaamassa 3-5 kertaa viikossa Elixiassa ja sitten pari viikkoa sitten aloitin rugbyn treenauksen! Näitä treenejä on 2 x viikossa ja kovasti olen tykännyt. Rugby tukee kyllä lajina paljon agilitya, samanlaista juoksemista, spurtteja ja muuttuvia tilanteita joihin pitää reagoida. Nyt kun vielä saisin itseni innostumaan juoksemisesta voisin käydä koirien kanssa juoksemassa hiihtokelejä odotellessa...

Tähän loppuun vielä muutama loppusyksyinen kuva:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti